Friday 17 February 2012

Rezeki tu ditangan Tuhan =)

Bulan nie mmg busykan diri apply kerja then tunggu panggilan untuk interview...walaupon hidup ngh sesak sbb poket hampir mengempis kihh3..tp xpe tetap chill...walaupon membe2 sedia ada dah jd exec fuhh dasyat tp xpe aku tetap sabar.kenapa kite nk same kn kite dgn org lain kn??dah rezeki dorg an =)...btw jnji kite dah usaha,berdoa..yg lain tawakal je...aku xkisah dpt mane2 keje pon,coz semua rezeki aku dpt dah ketentuan Allah kn..Tapi myparents lak xbg aku keje jejauh c0z lg bnyk pkai duit katenyer.hurm nth la..bile fikir2 pening jd nya.so aku serah je la kt tuhan.mane tmpt aku dpt,mane yg aku rs ok bt ms nie,hope itu yg terbaik...yela kn kite blh jangka ape akn jd...yg pasti terus usaha lg.jgn rasa susah hati sbb setiap keadaan pasti akn berubah.btl x? xkan selama2nya mcm nie..dats y aku olwess fikir +ve bila aku rasa gelisah yela dok umah je,bosan,uit poket pon xde,xdpt tolong family...paling pntg anyak berdoa pd Allah.Terima ketentuan ALLh. jangan bersedih if kite xdapat sesuatu yg kite harapkan..
Firman Allah:
"Tidak ada sesuatu kesusahan (atau bala bencana) yang ditimpakan dibumi, dan tidak juga yang menimpa diri kamu, melainkan telah sedia ada didalam kitab (pengetahuan kami) seelum kami jadikannya...."

No comments:

Post a Comment