Tuesday 14 February 2012

BFF ;D 10years Friendship!

~Bal~
My ex classmate.Dia paling suke "sentap"! haha paling lantang bersuara almaklum la amik bidang lawyer kn. kalau bercerita mau 1kg dgr. mmg kecoh sakan klu de dia.tp kdg2 klu dah emo xleh blah.klu berani g la berdebat ngn die nie.rindu kt die c0z dah lame xjumpe.dia da xstay kt meru lg. kalau nk jumpe ade ke ptt soh aku dtg sunway haish.tp still contact n share2 story.gossip itu pntg g kitorg lg2 bile msg2 ade boipren wajib kene inform oke! hahaha!!dia nie mmg cerewet pilih boipren oke!ssh nk prcaya laki so kdg2 aku jd mgsa test laki die >_<. dia still stdy lg kt melaka nth bile nk hbesnye...btw Bal tggu aku dtg melaka oke!
~ Emi ~
Ex classmate& pernah dok hostel same dr form1. dia la satu2nye uma plg dekat ngn uma aku.1kmpg kn..plg bnyk scandal....wuuuu~ hot tau! still maintain rock dr dulu smpai skrg..dgn gelang n cincin ganas die tuh hehehehe jgn marah emi! apepon die plg sempoii!=slumber jew...then time skola dulu die nie pndai giler kott padahal xpnh tgk die stdy giler2 dasyat ouh...time kt hostel die nie la radio kitorg hahaha sbb die mmg gile menyanyi lagu2 rock2 jiwang karat tu keh3 tp sedap..tu yg nasib die kene jd radio hahaha mnyanyi utk kitorg..just plih tajuk lagu je..hahahha! now dgr2 die nk smbg kt s.alam. yess leh la kua lepak slalu weeee~ jauh sgt duk penang tu haa..


~ Deah ~
nie geng gossip aku! antara gewdix jgk keh3 then plg close i mean plg sekepala la coz 1zodiak "miss aries" ngehh3~ besdey kitorg mmg selang sehari je pon. aku 3April, dia lak 4April! hehehe mmg celebrate besdey tu wajib tiap tahun time skola dlu2. hehe. dats y ramai yg igt tarikh kitorg tu sbb kitorg sk war2 tarikh besdey kitorg sebulan awl hahaha! insyaallah taun ni dpt cele same2 coz dah plan awl2 haritu haha! dah 4tahun xceleb same since hbs skola.Dia ni lak ssh nk sk kt laki.tp ok lah tu same2 single keh3~ die nie pn nth bile nk hbs stdy..
~ Ieka ~
oke nie ketua kumpulan.! ketua utk geng seagull. geng seagul ade 4 org (ain,pipa,aku n dia nie la ) die lah kepala hahaha~ nie la cclassmate aku, form5 die duk sebelah aku. nie lah tempat aku mnja keh3 sk peluk die or usap2 peha die wakakkaa~ plg close gak sbb same2 pengawas.bnyk la aktiviti skola dulu die join,mesti aku join sekaki. Dia nie aktif kt skola..heheh~kire pemes ah kt asrama dlu..btw die nie muslimah sejati nieyh jauh eze dgn aku..heheh~menantu pilihan...die ni la plg suka menyakat org. kalau try sakat die balik mmg berkali2 dia akn t kt kau hahaha! so jaga2 la..then ade je bende bt kitorg gelak terkekeh2~dia nice person wlupon agak gile2 skit heheh. die tggl 1sem je lg hbskn pasni mmg kitorg berkepit je la kua coz same2 da hbs blaja.
~ Dil ~
sorang nie paling gewdikss uolsss! hahaha ;D seyess ngn gaya die tp bile tegass ouhh lg2 time skola..pengawas katekn... >_< nie kembar aku sbb org pggil die kembung then aku lak buntal (haa pndai la org yg gelar kitorg tu) hahah.Then die nie boleh dikatekan leh masuk ustazah pilihan coz ade je tazkirah sepetang bersama Dil hahahha~ die nie lbh urang same cm ieka gak sk nasihat or tegur bende2 kearah kebaikan..heheh~ aku pon dgr je....=)  dulu xsk couple2 now die dah berpunya oke n gatal dah nk kawen katenyer hahahha~ now dia stdy agy amik kulinari..leh paw die masak nieyh! ;D
~ Teah ~
oke nie plg ssh nk jumpe coz die bz ngn robotic die. hrtu pon seb bek sbb die cuti, dpt la kua sam. ssh nk kua ng die nie kene bt appoitment dulu ;D die nie kecik je bile nk membesar pon xtau lah...dlm ramai2 before nie die plg rpt ngn deah..mne ade deah, mesti ade die heheh~


~ Pipa~
masa 1st time masuk zaman sekolah, time form1, dia nie la org 1st yg tegur aku. kire 1st membe aku dlm claz tu ha..then smpai la form5 knl.pas spm pon dulu kitorg still close coz  g kursus komputer same2. Then ade gak aku share2 prob ngn die dulu...die pon bek. knl ngn family die gak..tapi tu la...ssh nk jumpe skrg nie..dah xcontatc mne nth mghilang.selalu raya je dpt jumpe. lgpon almaklumla dah de bf hehehe gtue la bz die hehe.. Time skola mmg satu geng. pluss same2 pengawas & 1class. mulut die leh taha  gak nie, best3!
~ Ain ~
die i plg ssh nk jmpe...........mne nth mghilangg,,,,rindu kau la Ain.......... ;D Kitorg pon 1geng time skola dulu.. die nie rapat ngn fifa dr kitorg...;D then skg berkepit ngn boiprend die je eyh,,,bile nth nk kawen....xsbr nk rs mkn nasi minyak nie..
~ Syahrul ~
pernah sekali aku ade mslh esar. dia lah org 1st aku bgtau n tmpt aku ngadu. xsgka die blh menagis disbkn aku.dlm ramai2 dia agak matang la..leh bg pndpt.besfren yg sgt bek. die pon skg ngh tanam anggur mcm aku at umah. tp nk ajk lepak die jauh sgt..umah pedalamn sesangat..miss u ! ;)

No comments:

Post a Comment