Saturday 18 February 2012

MyBesties! Geng Legenda ;D

Selama 3tahun aku study kt kolej yg agak pedalaman tu, sem last paling aku enjoyy! org len sem last bersungguh2 stdy tp aku  brsungguh2  enjoy kn diri n main2 je kihkih~ bukan ape sem last la br aku close & bnyk spent time ngn membe2 yg mmg smua gile2 belaka! seyesss weyhh rindu korgggg huk3~ rindu nk masak sesama,mkn sesama lg tgh2 mln haha,tidoe same2. Then rindu main kad "DONKEY" & "HAPPY FAMILY" hahaha walaupon game ala2 dak skola rendah tp bile main smua muke seyess je..rindu nk kua jnjln same,rindu nk g holiday sesame lg, rindu nk keje sesama lg cm kt alamnda awitue walaupon smua dok sk curik tulang hahaha... ;') btw kalau sehari xgelak mmg xsah.pastu time ada clazz,mmg geng plg lmbat masuk claz  keh3~.. weyhhhhh rinduuuu laaaaaaa ;'-)

NANAKO
Dak paling giler "sikaki kecik"! budget hot kih3! Hahaha die nie la dok mngajar bkn2 pluss sk pengaruh rakan2 sebaya! mulut mcm &*#@*& sk gelar kn org ikut suka ati die wahahha! apepon die nie kire close ngn aku&bek sesangat (bgga dia klu die tau aku puji ni ha)...plg best die nie sk dok bergossip++ suka makan! walaupon die sibuk nk diet,mkn tetap mkn pantang dgr tmpt mkn yg best2 laju je dia nk g try! hahaha! Then gossip ngn die mmg best sbb die kalau cite, bende tu simple je tp bile die yg cite jd gempaq sesangat...nmpk beno nipunyer kih3~ pastu bukak laman web "beautifulnara" die yg ajar aku.hahah gossip artis~~~ kalau nk cite psl die mmg xhabes..alum lg bab die suka bahan org or dok tipu org kahkah!

JAIHO
membe Sabah yg plg close ngn aku,Dia paling sempoii & slumber dlm ramai2 hahah plusss suka hisap jari& dok pintal2 rmbut die..ish xfhm aku lah hahah tp comell like baby! Then kepala giler gak die nie, ada je bnde die bt kitorg gelak sakan. msa dok kolej, umah dia la port kitorg smua lepak+memasak. dah mcm homestay lak an. dia lak jns xkisah kih3~ pnh 2mggu aku dok umah die time2 aku ngh frust. dia la yg dok jg aku bt aku hepi katenyer... bila aku lapaa dia la dok bg aku makan.. sweet an..mcm mak2 hahahhaa...then satu2nya membe xpenh ade boipren sbb die xde perasaan kih3.

MIZKOL
Si body cantek nie dah berangan2 mau kawen! Dia nie pon sempoi jew!gaya ala2 dk band pon ade la gak.  then kalau borak dgn die, dia lah manusia yg paling suka menyoal..if korg tanyer dia pape or bgtau ape2 story, dia akan soal kite balik  coz dia teramat lah suka ckp "kenapa weyh?" hahahah smpai aku pon terikut2~ ;D then dlm ramai2 dia paling +ve orgnyer walaupon kepala pon agk giler...yg bagus skgnie dah pakai tudung oke! waaaaaaaa aku mule2 cm caye xcaye je tp tu lah die....hahahhaha! 



ANA RAFALI
paling xde perasaan! cakap la apepon kt die even kutuk2 die ke hape ke die bt xtau jew....heheh~ 1lg korang jgn tipu2 dia walaopon sjeje maen2 sbb ape yg korg ckp dia akn percaya bulat..lg2 si nanako sk dok maen2 ckp ende xbtul. die la plg penyabar ;p  plg best anna nie org yg ersemangat,bt apepon mesti semangat!! hahahah lg2 presentation! kire xtau malu la die nie.. then sk berbisness n bekerje carik duit. before ni keje yg smpai kitorg sume keje Alamnda,die ni la puncanya keh3! then die sgt sk travel, tanyer je la kt die restaurant mne plg best or tmpt mne yg best g jnjalan mesti die tau punyer~ 

EIDA DYYA
si putih mayat! hahaha! kalau org yg r knl die mmg nmpk ayu sopan2 gitue...tp yg dah lame knl br tau die ni mcm mae..kihh3 aku paling sk tang die nie mulut main lepas..pastu kalau perli org pehhhhhh makan dalam ouh..sejibik terkena! hahaha! die ni agk tegas n matang jgk la antra kitorg an....tapi time lepak reramai bile smua kepala ngh giler, mulut die yg best coz sk bahan org hahahah...

BABY FATYN
aaaaaaaa kalau tgk pic nie pon dah tau. mmg dia plg hott la kann...mmg hott laseksa tgk..haahhaha! agak manja mcm baby ahaks! & dress up die selalu comel2 n kdg2 pelik2 accesories kt kepala die tu haa! then die nie fav lecturer expecially sir kumar n ang peng seng hakhakhak! pantang die nie nmpk lelaki encem,mula la berlakon bt aksi tarik perhatian hahahaha...xtau laa cite die skg 30 hr mencari cinta dah berjaya ke blum... ;D 

AZAH
ini la pakar motivasi kite hahahha! pada aku die nie paling matang n selalu je seyess kalau bncg somethng... then die nie sk plan future... ;D then die ie mcm mak2 lg2 bile time masak..die paling teror masak kih3~
WANIE JER
masa kite tidu umah die, dia n jaiho yg sk layan kite..lg2 time kite lapaa..hahahaha! rindu laa awk masakkn utk kite... especiallu smbal & roti awk bt tu........sedapp ouh...! 

No comments:

Post a Comment