Friday 25 November 2011

Selamanya...Harimau Malaya!!!

Congratulation Skuad Harimau Muda !! 
wira wira Malaysia

memang terbaik gile dorang smua main time kt Stadium Gelora Bung Karno.
ha itu la 1st time aku tgk bola dgn penuh rela duduk depan tv & excited sesangat.
xtau la kenape coz sebelum nie aku mmg seyess xsk tgk game football nie or apa2 jenis sukan sekalipon.
kalau ade berita sukan ke or apa2 game xkisah dari negara mane or pemain tu hensem giler sekalipon memang xpernah nak amik tahu.hehehehe~
tapi xtau la time diorang main kt jakarta untuk sukan sea baru2 nie,excited tgk!
Ni lah satu2nyer team sport aku minat selama 21tahun hidop hahaha~
memang kita patut puji corak n semangat dorang main habis habisan.dorang memang talent n Professional.
kita patut bangga la kan ade pemain2 macam tu untuk negara kita.
dorang dah buktikan MALAYSIA BOLEH! walaupon ms kat sana dorang mungkin tertekan dengan cemuhan maki dari negara sana.tapi see.............kita menang yeay!!

Antara pemain aku minat Khairul Fahmi Che Mat.bg aku die mmg goal keeper terbek coz dia bagus.
masa game nie pon time sepakan panalti dia la harapan Malaysia.apepon die mmg macho dlm game hahaha

Then sorang lagi yang aku admire Baddrol.capten kite ! heheh~
dlm team nmpk la die nie mcm senior.die pon bagus n selalu selamatkan keadaan especially time sepakan kotak panalti last sekali.fuh! walaupon bola tu penuh dramatik kn tp mmg xdapat dinafikan la die memang pemain yg bagus.

Last sekali Nazmi Faiz Mansor pemain paling muda.haa si comel nie memang aku suka tgk cara dia main.lagipon pengulas sukan xhabis2 puji cara pemainan die.ada bakat & dia pemain harapan Malaysia for future nanti lagi2 baru umo 17 tapi dah tunjukkan potensi yang bagus.

Tak lupa teraju utama dorang  selaku Coach Skuad Harimau Muda Ong Kim Swee !
orang yang penting didik n bg support untuk dorang smua. walaupon masa tu sampai dibagi arahan oleh pengadil untuk keluar dari padang terpaksa duduk sebaris dengan penonton lain.

haa sejak dorang main kt Indonesia tu,sejak tu memang seminit pon aku xberganjak duduk depan tv.sampai dah habis game pon aku still nak amik tahu pasal dorang nie.then sanggup tu tunggu penyampaian hadiah & ulasan sukan.terase mcm nak turun padang sekali je time tu haha.
lepastu sampai xtido malam dibuatnya hahha,dah mcm aku pulak yang jaringkan gol kn.
baru aku tahu cmne rasanya lelaki nie fanatik sangat tgk bola.
paling penting bangga coz dorang dah berjaya menang pingat emas yeayy~! menang 1pingat emas mcm 50pingat emas kan.
tu laa penangan bola sepak memang power kn.mmg so Tahniah sekali lagi.!ofcoz terus support dorang nie!

 Good Luck untuk Skuad Harimau Malaya!! 
terutamanya untuk perlawanan terdekat nie  Mas vs Bahrin xsilap ahad nie untuk kelayakan sukan Olimpik 2012 bawah 23.
hope dorang dah cukup rehat and boleh all out time kt padang buat yang terbaik lebih baik dari game lawan Indonesia haritu.
walaupon tewas dengan syria haritu,kite sendiri tengok dorang main xsebagus ms di stadium Bung Karno.
mayb sebab letih xcukup rehat coz dapat rehat 1hari je kn.
tapi sedih gak sebab baddrol xtersenari sebab die senior xdapat join huk3~
walaucmnepin Kita tetap support dorang smua! yeayhh! hehehe~



No comments:

Post a Comment