Sunday 27 November 2011

Rahsia Photo aku Indah Kabar Dari Rupa







"awin makin cantik la sekarang.."
"awin dah lain la sekarang.."
"awin dah kurus la sekarang.."
selalu org comment cnie kt pic FB.haa ni la rahsia dia~Hahaha! see...nampak kan gile beza..Just right click je semua bende nie dgn Photoshop huhu~Tak pernah perasan cantik pon..Just nak photo tu bg nampak cantik.yela kite bukan pkai camera DSLR.so mane color pudar2 or pucat tu aku bg canti,mane yg ade cacat cela kt muka tu aku bg smooth,mane yg agak  gelap tu aku bg putih gebu,then mane yg tembam2 tu aku bg slim ckit hahaha~Tapi aku edit2 pic nie untuk kepuasan diri sendiri je tau.bukan tipu2 org konun beauty like angle ek.kite sedar la kite manusia xsempurna huk3~ btw just tau basic je utk edit2 pic nie.gambar itu fake hahaha! smua blajar dr MR.youtube hehee~ nie la keje aku masa kt college.Sorry eyh yg dah terpedaya tu..

1 comment: