Sunday 14 October 2012

TaipApaAkuSuka

Hurm tetibe lak kan aku rasa mcm nak taip je ape aku suka. 
emo emo emo! smpai nk tenggelam keyboard2 nieyh.
Sebab ape aku emo?? TERASE pedih ibarat hati ni dihiris2 dgn pedang..sob3x
Mcm mane xemo, cb bygkan kalau bf korg xigt nk sms korg lgsg kn...
bila dah dgn kwn bukan kemain...
Bila ditanya busy katanya. yelaa tuh...xkan la 1min pon xada.
dats y laa aku terase disakiti giler kott. yup hati yang kau sakiti cm lagu judika tu.
 kalau 3hr dgn kwn, 3hr laa kau xmsj aku kn .
Then better aku couple je ngn laptop nie atau g kawen ngn kawan2 kau tuh. 
 selalu buat mcm tu sape xbengang.
aaaa aku mmg sensetif tahap maximum! 
dah la aku boring iler 1hr kt umah. adeh mati kutu xtau nk buat ape.
Nie la akibat asek berkepit sampai nk kua sorang2 pon rasa pelik.

No comments:

Post a Comment