Monday 22 October 2012

Heaven in MELAKA haha

MELAKA again! 
actly last week adek aku hbes sem so alang2 nk pergi amik die,
aku pon plan g makan angin skali kt melaka haha.
macam beselah bile g jnjalan makan angin,
1st thing aku akan cari MAKANAN paling BEST kat situ.
jauh mane pon tempat tu akan aku jejak ekekeke encik gps kn ada.... wink3~ ;p

Aku smpai sane ptg. mmg dr dalam kete aku dah aim nk minum COCONUT SHAKE
ni mmg xdpt kt mane2 siyess beb. klu ada pon mmg xsame mcm kt melaka.
TERBAIKKK!


aku decide duduk lepak kt warung tu, lg2 time hujan renyai2 kn..mmg layannnn~
Then nak tau x aku jumpa sape???
ANUAR ZAIN ok! tp time tu xdela nk batak sgt kn..cover ah konun xheran
padahall dlm ati "anuarr zainnn tuuu....hensemmm gak" ekekeke~


Then bila malam tampat kedua aku g makan kat UMBAI..

1st time smpai agak blur gak..aku igt restaurant...upe2nya die mcm medan selera yg terapung gtue
siyess blur mane satu kedai nk masuk kn...klu xsedap menyesal lak haha...
yelaa sggup redah ke pedalaman semata2 nk g makan tmpt tuh.
Then aku men redah la mane2..
ni lah hasilnya....

Menu IKAN MASAK ASAM PEDAS+SOTONG GORENG TEPUNG+IKAN BAKAR
makan utk dua orang cukup la nie..nie pon xterhabes... semua below rm30
urm not bad la...~

Pastu tangah2 malam duduk LEPAK kt bandar melaka.
ni lah tempat paling best nak lepak bila memalam klu dtang melaka.
mmg layannn........konun nak nek beca la ape lah last2 duk jalan2 pusing situ je
dengan angin sepoi2 kan almaklumlah musim hujan so angin die pon mcm kt tepi pantai...
then xdelah busy sgt..tenang je sambil layan view yg cantik tuh...
mula2 plan  nak nek bot cruise tuh tapi dah last trip sob3 ;( xkesampaian
 br nk berangan2 ala2 melancong kt venice haha...

lepas penat jenjalan n kebosanan xtau nk bt ape...
so mcm bese g   lepak MACD dataran pahlawan~
tu je port yg ado....

No comments:

Post a Comment