Thursday 25 October 2012

Dari saya Untuk awak

Assalamualaikum

Untuk pengetahuan semua, kurang dari sepuluh tahun, aku bakal ke jinjang pelamin. Tapi aku tak tahu dengan siapa. Mungkin juga awak yang tengah baca ni hehehe. InsyaAllah, aku pasti tidak lebih dari umur 30, aku akan berumah tangga. Ewah! *nampak tak kegatalan nak kawen tu?* Ehh awak semua, kita bukannya gatal, cuma kita merancang untuk masa hadapan. Sunnah nabi tu mendirikan rumah tangga kan? Aaa pape lah, tak nak sokong pon xpe. Wuwu. *lap air mata dengan lengan baju* Apa motif aku type merapu ni? Hmm, jujur aku cakap, aku tulis ni kan, main hentam je. Serius aku tak tau nak update pasal apa. hihi. Sory lah bro. Takpe, sampai sini kalau taknak baca, cepat-cepat tekan close tu. Hihi ;D

Dear My future husband, many things I want you to do for me when we get married. *mengada pulak*. Awak mungkin fikir saya mengada-ngada kan siap nak list-list benda kene buat lah apa lah. Takpe nanti lepas kita kawen, saya nak baca balik entry ni. Mesti lawak kan? Oh comelnyaa! ;O hehehe *tak tahu pun siapa awak tu* Ni hanyalah benda yang bermain di kepala saya ketika saya fikir pasal masa dpan. Okay of course saya nak belajar sampai tinggi 16tingkat biar gayat, saya nak cari duet banyak2 sampai xcukup poket. Lepas tu saya nak kawen, dengan siapa lagi kalau bukan dengan awak. maybe jodoh saya itu awak. yup mungkin awak yang sedang berada dalam hati saya "mr right"..Saya nak kenal awak dengan lebih dekat lagi. Saya nak awak kenal saya betul-betul. Saya ni cerewet giler haha seriuss! padan muka awak siapa suruh jodoh awak dengan saya. Saya nak awak tengok and kenal perangai saya macam mana. Kalau awak jodoh saya, awak akan terima saya seadanya. Saya tau saya tak secantik Nora Danish, saya xsebaik ustazah pilihan, saya xsekuat macam Batista, dan saya xsempurna macam *insert name here* Heee
aiiyakk! gambar ustaz don (suami orang) *gambar hiasan* ehehehe~
Saya tak akan buat awak menyesal jumpa saya. Saya akan ada selalu dengan awak ketika awak sedih mahupun gembira. saya janji akn jaga awak 24 jam...*ewahhhh*

Awak, saya masih belum tahu adakah  awak atau orang lain jodoh saya. Saya selalu berdoa and berharap satu hari nanti Allah akan berikan jawapan..

Saya nak sangat tahu siapa jodoh saya but it is impossible. Kalau lah saya ada alat untuk tahu jodoh, mesti saya orang first yg check haha Gatalnya -__- Saya nak sangat tahu siapa jodoh saya tu. Bukan apa, saya nak ready and nak jadi lebih baik. Setiap orang yang nak berkahwin mesti akan aim macam tu kan? memang betul jodoh tu Allah sudah tetukan tetapi kita kena lah usaha and  cari jodoh kita tu juga...=)

Awak jangan berhenti mencari saya. Jangan berhenti suka saya. Jangan berhenti sayang saya. Jangan berhenti pujuk saya. Jagan behenti berdoa agar awak berjumpa dengan saya satu hari nanti.

Hmm, saya kat sini selalu bedoa agar berjumpa dengan orang yang dapat membimbing saya ke jalan Allah, Saya nak saya yang dibimbing. Saya perlukan bimbingan awak. Saya nak awak selalu tegur kelemahan saya. Saya nak awak jadi imam solat saya suatu hari nanti.


Saya nak awak jadi macam cerita 3janji tu. Saya nak awak jadi sahabat sebaik-baik sahabat. Saya nak awak jadi kekasih sebaik-baik kekasih. Saya nak awak jadi suami sebaik baik suami.
alamak! sesat cover movie nie pulak~ eheheh *gambar hiasan* 
Saya nak hidup dengan awak disyurga. whooohoou! Saya perlukan kasih sayang awak secukupnya. Nanti kalau dah kawin *ewah senyum kambing* awak janganlah marah2 saya. Jangan kasar-kasar dengan saya. Jangan lah buat saya macam orang gaji awak. Jangan buat saya menyesal kawin dengan awak. Jangan buat saya menangis. Jangan bg kurang kasih sayang awak kepada saya. ok2?? Kita kena jadi pasangan yang paling sweet sekali faham? wahhhhh *tengah berangan* untung awak tahu hehe. Tetiba nak sweet2 pulak awinie ehehhe. Yela sapa tak sayang suami -___- *berangan lagi* eheheh! Tapi saya bukan gatal taw. susah tau saya nak sayang orang. Tapi bila saya dah jd yg istimewa awak la org paling saya sayangg. Awakkkk!!!

Sekalipon awak terase hati dengan saya bila kita kawin nanti, awak tolong lah rendahkan ego awak, mungkin saya ada marah awak, mungkin saya ada merajuk. Tapi sebenarnya saya nak awk pujuk saya dengan lemah lembut. Okay?

Kan best kalau saya tau AWAK siapa. Takpe2 Allah tahu semua tu.  Dia dah tentukan awak untuk saya. Saya redha and terima siapa pon diri awak. Semua orang ada kelemahan kan. Tapi kalau dah jodoh, semua itu tak bermakna lagi *hehee bermadah lagi* ok lah sampai sini saje luahan hati saya untuk awak wahai bakal suamiku suatu hari nanti ;)
saya harap kita kawen nk bt pre wedding mcm nie..comelll kan kan(berangan lagi)  *gambar hiasan*
.................................................................................................................................................................

Sampai sini je aku nak meleret2 pasal masa depan.. Tolong jangan termuntah bila baca entry nieyh.. hehheh! soryy bro dah xda modal nk cerita..apepon tnggu part tu bila dah kawin nanti...papaiii ;)

Tak sabar tunggu time nieyh *gatall* haha!



No comments:

Post a Comment