Tuesday, 25 September 2012

Aku sayang Dia

Aku sudah jatuh cinta... hihiihih
ntahla.. macam mane aku boleh jatuh hati kat dia pun aku tak tahu.. kalu ade orang tanye aku kenapa aku sayang dia? aku sendiri tak boleh jawab.. sebab aku sendiri tak tahu.. well, aku tak pikir kite memerlukan sebab untuk menyintai seseorang kan.. 
Sebelum ni, aku pernah jatuh cinta kat seseorang.. tapi terputus tengah jalan.. tak ade jodoh org cakap.. lame jugak la aku 'menyingle'... bukan tak nak kapel, tapi hati belum terbuke mase tu.. hehhehe.. 


Dia tu kadang-kadang pelik.. aku pun kadang-kadang tak boleh nak faham dia. Terasa jugak bersalah sebab dia selalu bagi aku yang terbaik..yg penting dia selalu ada dekat dgn aku ,peneman aku kemane je aku nak pergi...tiap hari berjumpa tapi yang pelik aku xpernah ada rasa jemu, makin rindu tu ada lah... tu yang buat aku makin 'gila bayang' kat dia tu.. hahahha... dia selalu buat aku ketawa bile dia ade dekat dengan aku.. bile aku menangis, dia pujuk aku, bila aku marah, dia tahan je.. bila aku merajuk, dia gelakkan aku! ishh.. tapi itu yang buat aku jadi sejuk.. hehehe


Pernah aku sakitkan hati dia.. aku tak sengaja sebenarnye, hurm aku yang terseksa marah lame2 ;( ... tapi lepas tu dia pujuk aku balik.. dengan suaranye "yanggg..." adusss.. serta merta aku boleh cair.. :P dia buat aku tersenyum lagi.. adoii.. terasa bunga-bunga cinta berterbangan atas kepala aku.. hahaha


Kadang-kadang dia boleh buat perkara-perkara yang aku tak jangka pun.. boleh tercabut jantung aku! huhuhu.. tapi itu yang menjadikan sayang aku kat dia makin banyak giler hehehe.. pernah jugak aku terasa hati dengan dia, tapi aku hairan.. kenapa aku tak boleh nak marah dia lama-lama... dengan cepatnye aku akan baik sendiri.. ntahlaa.. mungkin sebab aku terlalu sayangkan dia... urmmmm....cinta tu pelik kn! hehee


tak kiralah siapa pun dia, macam mane pun dia... aku akan tetap menyintainya... InsyaAllah...Terima kasih untuk segalanya... ;)

2 comments: