Sunday 30 September 2012

Bila Aku Bosan

Tak leh lelap lak mata nie...adehh dok online je keje
pastu dgr lagu kt you tube....sampai xtau dah nk dgr lagu pe lagi kn...
ahahah tapi entry nie bkn k cite pasal lagu2 ek..

Sebenarnya aku nk story pasal mama aku bebel td dekat 1jam gak lah 
gara2 aku nk keluar jumpa kawan..
yelaaa mane tak nyer aku BOSAN duduk umah kn..;(
aku tau mama membebel untuk kabaikan anaknya..tapi aku kan degil orangnya kikiki
ni ayat yang slalu membebel kt aku bile time aku kelua..
"kakak kenapa asik keluar je. cuba duduk rumah 1hari.apa yang diceritanya dgn kawan tu.handphone ada, internet ada...xcukup2 lagi ke cerita sampai asik tiap hari kena jumpa kawan"
adehhh aku bukan ape...
ape lah ade dgn laptop bkn dia boleh bercakap...xleh nk keluar tgk environment ciptaan tuhan,ada pon google tu pon mampu tgk je (haha alasannnnn)
handphone ni pon bukan selalu berdering.. ;( 
kalau tangan ni sms 24jam nnt mama ckp "tangan tu xboleh berhenti ke?"
kalau aku online 24jam nnt mama kata "asyik online je,nnt elektrik melambung sape nk bayar?"
adehhh.....so nie awin nk bgtau sebab2 kenapa awin suka keluar......

1) sebab kt rumah nie awin TAK ADA KAWAN. kawan2 semua jauh2..
adik2 pon xada. kalau diorang cuti balik umah pon..xde ape
yg sorang sibuk duk ngn kwn2 die
yg soran lg sibuk dok main game and mcm org bisu xbrckp lgsg.
then mama kate mama boleh jadi kawan borak...tp.....
dengan mama xleh nk gossip2 org muda haaa....


2) sebab suka KELUAR JALAN . aktiviti utama bile keluar "MAKAN"!
kt umah mane ade makanan mcm big apple, secret receipe, macd, Pak Li
Kalo kat lua leh mkn smbil LEPAK2 santai..mcm2 makanan ade..huhuuu
sambil2 lepak boleh cuci mate haa.
mama tau kan ank mama nie suka makan! 
kalau mama buat umah nie macam shopping mall haa  ok laaaa~

3) sebab nk DATING ngn ehem3..anak mama kan dah 22..
mama kate "kalau dah ada calon nk kawin,kawin je la.suruh datang meinang.
xdelah asyik nk keluar tiap hari.skt mata org tgk"
adoii mama....kalau la dah ade duet nk kawen
skg gak nk kawen hahaha (gile gatai eyh) tp betuL laaa (#^_^#)
tp DIA pon busan asek tgk muka aku tiap haru sob3x ;(

4) sebab BUDAK2 AREA UMAH aku nie
semua level kanak2 ribena and kanak2 milo...
kalau level up2 punya semua dah kawen n golongan2 ibu
adoiii......geng gosssip girl xde (makcik2 kt cnie ramai lah)
haaa pe cer kan?? xgeng lahh....


So harap mama faham kenapa awin suka kelua...................
Jangan marah2..........awin cuma busann je kat umah......
i just need a friend.......................

No comments:

Post a Comment