Friday 28 September 2012

Bila aku sunyi

kosong...kosong...kosong... (dah mcm lagu najwa kan) akceli taip nie sbb dah tahap kebosanan sorang2 dalam bilik smbil dgr lagu  "bruno mars-talking to the moon" ....walaupon xde bulan kt langit tue...hmm sunyi rasa bile sendiri.tak ada sape teman bercakap..


Perkataan sunyi nie selalu kite dgr dr group2 single kn...tp even aku pn ahli group single, rs sunyi pon ade tau.......tiba2 airmata mengalir ;'(...sepatutnya malam nie aku keluar dengan DIA tapi.......... urm........ urgent case so terpkse cancel date...so aku amik keputusan tuk duduk diam2 dalam bilik...DIA minta aku faham.....tp nth kenapa aku sensetif giler sampai aku fikir bukan2 dgn air mata berjurai2 jatuh....skrg dah lega sikit.....biasalah bila diri sunyi mula lah rasa sedih..bila masa tengah gembira tak ingat pulak nak rasa sunyi....nie la dia tamak untuk selalu rasa bahagia.....aku mmg xsuka perasaan nie...rasa sunyi tu boleh buat aku sampai menangis..seriusss ok! menagis bukan lemah tp untuk bg kekuatan..lg2 bila DIA xdapat teman aku keluar mula la aku fikir die xsygkn aku..ish! 


Acteli aku cuma ada DIA...he's my bestfrind and myboyfriend plg cool....so xhairan why tiap hari  keluar same.....tapi xtau la kalau aku ni menyusahkan die...;( yelaa DIA ramai kawan2 n sedara2..so aku nie myb pilihan terakhir..kdg2 kena tnggal sorg2 gak....then pujuk ht sendiri  huuuhu.aku pulak kawan2 semua jauh, yg ada pon bizi study...duduk umah pon bukan ada sape...jiran2 pon mana ada sebaya aku semua kecik2 yg beso2 pon semua dah kawen....hurm..ape boleh buat...aku cuma nk perhatian dr org aku sygg tiap hari........bkn xfhm tp....hati xboleh sendiri......sorry ;'(


apepon td aku dah bersiap 1jam depan cermin semata2 untuk keluar....its oke now time untuk tukar baju n cuci muka..k byeee...

No comments:

Post a Comment