Tuesday 8 January 2013

Tips Cantik ~ MASKER MUTIARA

Hello uolsss!
Sajeje nak tunjuk muka suci ahaks!........ ;p


wink3! EXCITED kemain aku nak show off mutiara yg baru aku beli nie haa
fUHH kemain lagi! tetiba rajin la pulak memalam nie kan nak manja2 dengan kulit muka...
okeyh ni la die masker  mutiara aku beli! haha kenapa aku beli ni??? sebab nama die "NATURAL PEARL MASK" dalam bahasa melayu "TOPENG MUTIARA" lebih kurang la kan haha..




Mood malam nie berangan2 nak cantik macam nealofa...haha! meh kite main tepek2 muka...
Kalau time study dulu teringat aku lepak dengan kawan2..time malam je mula lah ade yg mengada2 mintak aku tepekkan bedak sejuk...semua berangan nak cantek gitue~ meh tengok muka hodoh ku ala2 hantu kak limah x__X


Haa sama tak muka aku dengan cover packer masker tu? kkikkiki apa yg best masker nie, dia sangat wangi...tapi.............................aku rasa lagi best kalau pakai bedak sejuk. sebab die nie mcm cream la...jd buat aku xselesa..dengan rabut2 aku sekali kena masker nie....ish..
sebelumnie aku penah try putih telur(busuk), bedak sejuk+limau nipis (pedih ouuh),  n lastly MASKER SERBUK KARI...AHAH KORANG PENAH DGR KE??? mmg xpernah dibuat orang...aku tersalah information..sepatunyat serbuk kunyit..adoii pedih muka..tu la kunon nk ikut tips org2 Thai)

Next...lepass dah masker bagai...ada satu lagi benda aku nak buat untuk cantik (yucks statement! cantikkla sangat...)...Masa untuk minum COLLAGEN


Xyah nak suntik2 collagen bagai...tinggal minum je...siap boleh buat kat rumah... ha ni la dinamakan
 "SPA IN HOUSE" hahahah! memang xde keje... aku biasa minum bancuh sekali dengan air orange... xterdaya rasanya kalau nak telan collagen tu mcm tu je huhuuu~

SELAMAT MALAM ;)

No comments:

Post a Comment