Thursday 29 December 2011

Si Bongsu


Ni la adek bongsu aku.
Name die muhammad yusri atau ucik jew. br 14thn.
Dia ni la membe aku time cuti2 kt umah ni.
Sebenarnya sebelum nie susah sikit nk borak dgn dia.
almaklum la die nie dok asrama, aku lak sebelum nie dok kolej., so jarang jumpa.
Bila dia balik je, dia xkan cakap sepatah pon, penat katenye pastu 24j mengadap PS2 dia.
Ni la baru kitorg dpt lepak2 c0z saing cuti hehe.
Kat uma nie die sorg je la membe aku borak, gelak2, gurau, fighting2 hahaha!
tapi kamcing............
so aktiviti kitorg mcm bese tgk carto0n same2.  kalau x, mmg berebut remote tu la.
then dulu aku mmg xpernah sentuh PS2 die tu, tapi skag aku lak yg syok layan playstation die tu.
Pastu dia la dok ajar aku men chess. aku mg xreti seh.
kalau aku bosan2 aku mmg suke dok kacau2 dia. aku suke picit pipi dia kuat2 wahahaha~
pastu buat aksi macam org giler..
then bab masak lak, bile time mama n ayah kitorg g kenduri..apelagi kitorg dok t dapur masak nasi goreng...
nasi goreng tu febret die oke! kalau aku masak ade je dia complaint. 
untung2 aku dah masak kan taw~ wekkk3
then time study lak aku kene join sekali. c0z next year die PMR.
tapi gaya mcm aku yg nk g amik pmr. ade ke patut dia soh cekkn jawapan bulu latihan die. kalau salah tolong carikkn kt buku rujukan..haishh xptt tau..tapi aku mmg sk study same dia, bia die semangat sikit dr  bia dia stdy sorg2..
Tinggal  4hr je kitorg spent time same2 pasnie masing2 da ade tggungjawab. dia balik asrama aku lak start keje =)

No comments:

Post a Comment