Friday 30 December 2011

10 Perkara Lelaki xTau tentang Perempuan

1) Perempuan akan rasa malu bila lelaki yang disukainya tidak memberi respond pada sms yang dihantar.

2) Senjata paling tajam adalah renungan & senyuman seorang lelaki. fuh leh cair kot mcm coklat.Disebabkan itu jgk perempuan senang jatuh hati& salah faham.

3) Bila pertama kali lelaki yang disukai dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

4) Satu ucapan 'Hi' dr lelaki yg disukai sahaja sudah cukup bt dia tersenyum lebar

5) Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak date, maknanya dia memang tak berminat dengan kamu atau dia takut kamu x akan terima dia seadanya. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya 

6) Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

7) Perempuan paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

8) Perempuan sangat2 jeles bila lelaki yang disukai sebut tentang exGF.

9) Wanita sebenarya mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya xkira la hensem ke x org tu.So,kalau nak memikat perempuan  pandai-pandailah ek...

10) Wanita akan share dengan kawan2 mereka bila dia admire pada someone.

No comments:

Post a Comment